måndag 19 november 2007

FÖRLÅT!!

Förlåt, förlåt mig gud. Men jag sa ju att jag inte skulle skriva på jättelänge. Haha. Jag orkar verkligen inte trycka på knappen på datorn så att den sätts på. Väna och logga in. Trycka upp Internet, skriva in www.blogspot.com och logga in för att skriva något. Jag vet inte varför jag är så slö. Men så är det bara. Jag har så mycket annat att göra, träna och skolan tar all min tid. Men det kanske är bra. Vissa säger att men blir dum av att sitta vid datorn. Jag vet inte. Men titta på min lillebror och hans kompisar. Haha. Då kanske den teorin stämmer då.. Inte för att dom är så dumma, men jag vet att dom är nördar.(!!!)Jag själv är en tönt. Jag sitter här och skriver och jag vet att ingen kommer att läsa det. Jag menar, detta är ju inte en känd blogg om man säger så. Snart 2 inlägg är ju inte så mycket av en blogg som någon skulle vilja följa. Själv följer jag en blogg lite till och från. Den är kul att följa eller läsa om andras liv..Yes, nu är mellanslag lagat. Den har typ varit trasig i 2 veckor. det har varit aströg att trycka på Space. Vet inte vad som var problemet. Min lilla bror skyller på mig som inte ens har suttit vid datorn. Eller ska men säga setat vid datorn. Jag gillar inte grammatik och stavning. Även fast jag varken är bästa på att stava eller sämst på att stava så suger det!! All grammatik i alla språk kan ta sig.Detta inlägg blir mitt längsta. Haha. Jag är så duktig och eftersom att jag skriver så långt denna gång så behöver jag inte skriva på jättelänge! Jag är en smarthest (!!), som någon skulle sagt. HahaMen egentligen, vem orkar läsa och vem orkar bry sig om min eller överhuvudtaget någons blogg?? Jag skulle inte orka läsa om någons ointressanta liv. Det är ju trist, tråkigt och alldeles, alldeles underbart!! Jag vet inte vad tjusningen är men det är helt enkelt kul att läsa andras bloggar. I alla fall om dom är intressanta och inte som min, tråååkig och som inte över huvud taget har någon betydelse för världen. Eller har någon blogg det? VEM skulle bry sig om den som är bilmekaniker eller en som ska föda barn? Eller någon som har cancer? Visst det är synd om den som har cancer, men egentligen, tänk efter! Vem skulle EGENTLIGEN bry sig?? Man skulle klara sig utan alla bloggar. Men det är ju så otroligt kul att skriva (och läsa) om obetydliga saker.Nu kommer alla att tro att jag dum i huvudet, men faktiskt så är jag inte det. Visst, jag tycker så oerhört synd om dom som har olika svåra sjukdomar, som cancer, och kanske skriver om det i en blogg. FÖRLÅT alla. Men jag tyckte att jag behövde säga något. Tänk efter, varför bry sig om andras privatliv? Egentligen?

Älskar dig

2 kommentarer:

Sofie Lindholm sa...

jag bryr mig om just DITT liv, sålänge somjag finns med i det haha:D<33

Elin Sjögren sa...

haha, men det gör du ju älskoo!
<3<3